Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2010 19:54 - Безвремие
Автор: tuzunova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1186 Коментари: 0 Гласове:
3



      Днес ми е леко  странно, смахнато, замислено, вглъбено...Защо  ли? Дали заради тези струпали се на куп празници, предизвикващи желания, емоци, пожелания?
      Чувствам, че съм се събрала в себе си и си говоря мислено. Казват, че около рожденната си дата, особено когато е  натрупал половин век на гърба си, човек изпада в някакво безвремие. Безвремие,  което е  събрало цял един досегашен живот  и още един, който чака да го грабнеш и да го пробуташ в настоящето. В това безвремие, искам да оставя всичко ненужо, болезнено,тревожно и неясно. И да остана насаме, очи  в очи , с небитието. Искам да му  доверя надеждите и мечтите си, да го накарам да ми обещае, че няма да ме разочарова и няма да захвърли в някой отдалечен ъгъл душата ми.
       В това времево пространство, в което  се приплъзва поредната година от живота ми,  всичко с огромна сила пулсира в ума ми - ще се променя, ще стана по-добра, по-смела, по - смирена, ще обичам повече, ще наранявам по-малко, ще правя по - малко глупости. Мисля,че мога да започна отначало, на чисто. Ще отворя сърцето си преди да бъде разбито, ще се усмихвам  широко, преди да съм плакала и тъгувала.И няма да се виня за провалите си - това е все едно да виниш сезоните за тяхното непостоянство.
        Но дотук с безвремието.Защото изведнъж  съзнанието ми се изтъпанчва пред една поляна, отрупана с бял, пухкав сняг - самото съвършенство! Няма следи, няма стъпки, няма път и не мога да помръдна. Не знам коя е посоката, пък и не  искам да разваля тази перфектна илюзия за чистота и съвършенство.
        И разбрах - не мога да започна на чисто!
        Мога само да продължа!



Тагове:   безвремие,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tuzunova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26579
Постинги: 5
Коментари: 8
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031